was Re: [???] Re: peri dimokratias until someone ended the thread...

Costas Barakitis bcostas at hol.gr
Tue Sep 21 15:07:14 EEST 2004

Genika oloi exete diabasei to philosophy tou fsf kai 3erete
> gia ti pragma milaw. Prepei na katalaboume oloi oti to orama einai na
> eimaste koinwniko kinhma kai oxi apla programmatistes sthn kosmara mas.

An ontws to orama sas/sou einai na eisaste ena koinwniko kinhma tote 6a
prepei me kapoio tropo na kanete safes pws h filosofia tou fsf voh6a thn
koinwnia. An to exete kanei kai den to exw katalavei egw, ok, diko mou
to la6os. Giati opws exw pei polles fores otan to 80% tou plh6ysmou den
exei prosvash se posimo nero se ti akrivws tous voh6aei to Linux?