N/A

Michopoulos Harry p98018 at rainbow.cs.unipi.gr
Mon Sep 20 22:37:19 EEST 2004

Καταρχήν ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.

Stelios Bounanos wrote:

> [...]
>
>DestroyFunc ToggleTvtime
>AddToFunc ToggleTvtime
>+ I All (tvtime) Raise
>+ I TestRc (NoMatch) Exec exec tvtime
>
>Αυτό το function μπορεί μετά να κληθεί μέσα από οποιοδήποτε script έτσι:
>
>FvwmCommand 'Function ToggleTvtime'
>
>και θα κάνει αυτό που λες πιο κάτω.  Κατι παρόμοιο σίγουρα μπορείς να
>κάνεις στον sawfish και ίσως στον afterstep, wmaker κλπ.
>

>Εναλλακτικά, αν έχεις κανένα πρωτόγονο wm σαν το metacity, μπορείς να
>προσπαθήσεις με κάτι σαν xautomation, xmacro, ... μάλλον μαζί με xprop.

Κατά κύριο λόγο χρησιμοποιώ KDE και κατά δεύτερο Gnome. Πάντως θα ήθελα, εάν
υπήρχε, ένας πιο wide τροπος που να αφορά το Χ και όχι έναν window manager.

>Τέλος, ίσως να σου κάνει απλά να τρέχεις `tvtime-command TOGGLE_FULLSCREEN'
>`ή xawtv-remote fullscreen' αν δεν τρέχει το αντίστοιχο πρόγραμμα, αντί
>να προσπαθείς να σηκώσεις το παράθυρο.

Τα γνωρίζω αυτά. Όμως συχνά έχω και τα δύο προγράμματα (KRadio, tvtime)
ανοιχτά και είναι χρήσιμο να έρχεται το κατάλληλο παράθυρο στο foreground
προκειμένουν να ξέρω που στέλνω τα μηνύματα από το τηλεκοντρόλ και να μην
μπερδεύομαι.

>rgds,
>/-sb.

H Michopoulos
Informatics Department, University of Piraeus
--
Open WebMail Project (http://openwebmail.org)
Debian Project (http://www.debian.org)