[OT] ADSL modem OTE (SpeedTouch 530) NAT config

Alexandros Papadopoulos apapadop at alumni.carnegiemellon.edu
Mon Sep 20 13:39:28 EEST 2004

ΚΑΡΑ-Offtopic, αλλά ποιος άλλος να ξέρει; Ο ΟΤΕ; (κακό χιούμορ...)

Αν έχει καταφέρει κανείς να παίξει το NAT με αυτό το modemάκι που δίνουν
με κάθε DSL γραμμή, ας μου πει.

Μου λειτουργεί μια χαρά για outgoing data/connections, αλλά όταν
προσπαθώ να συνδεθώ από άλλο δίκτυο, μέσω internet, σε μηχάνημα που
είναι πίσω από αυτό το modemάκι, δε βλέπω τίποτα (παρόλο που του έχω
πει να πετάει όλα τα νέα πακέτα που του'ρχονται στην εσωτερική IP
τάδε). Ούτε καν ping δεν μπορώ να το κάνω από το internet... :-(

Θέλω απλά όταν του στέλνω κάτι στην εξωτερική (dynamic, ISP-assigned) IP
διεύθυνσή του, στην πόρτα 22 (πχ) να το κάνει forward σε μια
συγκεκριμένη IP που μπορεί να τη δει από το εσωτερικό του interface
(LAN).

Ευχαριστώ

-Α