peri dimokratias

zakinthinos at freemail.gr zakinthinos at freemail.gr
Sat Sep 18 14:50:07 EEST 2004

>linux kai IRC
>Theodoros Vasileiadis webmaster at www.mega-online.com
>Wed Sep 15 14:11:01 EEST 2004

>Quoting Nikos Kanellopoulos <nkan at panafonet.gr>:
>

>Isws, alla...
>To #linux den exei kammia sxesh me th lista, ektos apo to gegonos oti oi
>"gnwstoi agnwstoi" pou kykloforoun ekei, kykloforoun kai edw :>

δεν νομιζω οτι το παραπανω ειναι αληθες

στο καναλι αυτο συμμετεχουν επιφανη μελη του συλλογου (που
δεσμευονται απο το καταστατικο), μελη του αντι-global κινηματος
διαχειριστες δικτυων πανεπιστημιων και στελεχη εταιριων που ασχολουνται
με το λινουξ, αρα νομιζω οτι εχει μια μικρη σχεση με τα
ταικτενομενα γυρω απο το λινουξ στην ελλαδα (περαν του
παραπλανητικου (?) ονοματος)

βεβαια πρεπει να τονισουμε οτι προκειται για το καναλι μιας
παρεας (ιδιωτικος χωρος) με αρκετα ιδιοτυπο χιουμορ, εαν
σε καποιον δεν αρεσει αυτο το χιουμορ απλα δεν καθεται
στο ιδιο τραπεζι μαζι τους και τους κοβει την καλημερα

δεν χρειαζεται να ειμαστε ολοι φιλοι και ουτε μπορουμε
να επιτηρουμε τι κανει ο καθενας στον ελευθερο του χρονο

βεβαια αξιζει να τονισουμε οτι καποιοι συμμετεχοντες που
υποτιθεται ειναι μελη ενος γνωστου διεθνιστικου κινηματος
καλο θα ηταν να μην παρουσιαζουν αλλο προσωπειο γιατι
ψιλο-γελοιοποιουνται, ο καθενας κρινεται με βαση τους
ποιους βοηθαει εμμεσα ή αμεσα και προς τα που στρεφεται ενα
κινημα με βαση την συμπεριφορα του

το μαιλ αυτο ειναι και ενα μικρο μαθημα δημοκρατιας προς τον
λιστμαν που καλο θα ηταν να σταματησει να κοβει για πολιτικους
λογους μυνηματα μου (thankssss) και να εχει τα παντελονια να
με παει πειθαρχικο ενθυμουμενος παντοτε οτι ειμεθα ισοτιμα μελη
του συλλογου και εχουμε *δικαιωμα* στην κριτικη πραγματων που
απτονται του λινουξ ακομη και εαν αυτος λογω μειωμενης πολιτικης
αντιληψης δεν το καταλαβαινει οτι απτονται

αλλιως ας βαλει παραγραφο στους κανονες λειτουργιας που να απαγορευει
τον σχολιασμο αλλων κοινοτητων (και ας αυτο-bannαριστει αμεσως μετα),
δυο μετρα και σταθμα δεν γινονται δεκτα

αλλωστε ειναι γνωστο ποσο σεβομαι την (φιλε)ελευθερη και ανεξαρτητη
δημοκρατια μας που ιδρυθηκε την 17η Νοεμβρη 1974

με τιμη

γιωργος τσιμαρας