Command to bring window to foreground?

Michopoulos Harry p98018 at rainbow.cs.unipi.gr
Fri Sep 17 14:49:42 EEST 2004

Χαιρετώ,

Χρειάζομαι έναν τρόπο να φέρνω στα Χ ενα παράθυρο στο προσκήνιο χωρίς να το
κλικάρω ή Alt+Tab. Δηλαδή μια εντολή του τύπου
<bring-to-front-command> <window>
ή εαν υπάρχει τρόπος να στείλω μήνυμα/signal στο αντίστοιχο πρόγραμμα, πχ
<send-signal-command> <bring-to-foreground-signal> <window>

Το θέλω για να χρησιμοποιήσω το τηλεκοντρόλ της τηλεόρασης/ραδιοφώνου έτσι
ώστε όταν πατάω το κουμπί για την τηλεόραση να μην ξανανοίγει το πρόγραμμα εαν
είναι ήδη ανοιχτό αλλά απλώς να το φέρνει στο προσκήνιο.

Ελπίζω να κατάφερα να εξηγήσω σωστά αυτό που θέλω να κάνω.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

H Michopoulos
Informatics Department, University of Piraeus
--
Open WebMail Project (http://openwebmail.org)
Debian Project (http://www.debian.org)