ReiserFS problem

Tom Diamond thdiaman at inf.uth.gr
Thu Sep 16 20:04:30 EEST 2004

Χαιρετώ,

Έτρεξα ένα 'reiserfsck --check' στο root partition και μου πέταξε ένα
λάθος του στυλ 'block nn....n: The number of items (..) is incorrect.
Should be (..)' και στο τέλος: '1 found corruptions that can be fixed
only when tunning with --rebuild-tree'. Από ότι διάβασα στο manual το
συγκεκριμένο option είναι λιγάκι επικίνδυνο...
Τώρα επί του θέματος προβλήματα έχω εντοπίσει μόνο σε μερικά αρχεία στο
/var. Π.χ. δεν έπαιζε τίποτα κάτω από το /var/log (και επίσης ο
συγκεκριμένος κατάλογος δεν μπορεί να σβηστεί). Το τελευταίο το
"αντιμετώπισα" μετονομάζοντας το υπάρχον log σε log.κάτι και φτιάχνοντας
καινούριο κατάλογο log. Κατά τα άλλα δεν φαίνεται να έχουν πειραχτεί
άλλα αρχεία απολύτως απαρίτητα για το σύστημα (το οποίο δουλεύει σχεδόν
συνέχεια από τότε που βρήκα το πρόβλημα χωρίς να έχει παρουσιάσει κάτι
ανησυχητικό).
Η ερώτησή μου: αν το αφήσω έτσι θα έχω πρόβλημα αργότερα; Δηλαδή το
υπάρχον corruption στο file tree θα επηρεάσει κάποια στιγμή στο μέλλον
άλλους κόμβους (δεν ξέρω και πως λειτουργεί εσωτερικά το reiser); Ή απλά
θα έχω κάποιους καταλόγους - προς το παρόν άχρηστους για τη λειτουργία
του συστήματος - τους οποίους δεν θα μπορώ να πειράξω;
Όλα αυτά επειδή ο δίσκος είναι μεγάλος (120) και δεν έχω χώρο για backup...

Tnx,

Tom.

--
All work and no play makes Jack a dull boy.