Linux-greek-users Digest, Vol 17, Issue 17

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Sep 15 12:11:28 EEST 2004

On 2004-09-15 10:18, chem482 at edu.uoc.gr wrote:
> Μετά από το mail σου έκατσε και ξαναέψαξα το θέμα....
> Βρήκα λύση [snip]
>
> Τώρα με dvips -j ή dvips -j0 και το dvi αρχείο παράγουμε το ps, από το οποίο
> με ps2pdf παίρνουμε άριστα αποτελέσματα.

ΕΙΣΑΙ Ο ΗΡΩΑΣ ΜΟΥ!!!

Πριν 2-3 μέρες έψαχνα πως μπορώ να χρησιμοποιήσω κάποια από τα plain TeX
macros στα οποία έχει βασιστεί το TeXbook σε δικά μου κείμενα σε στυλ
'μικρού βιβλίου'.  Ανησυχούσα λίγο γιατί δεν ήξερα αν θα μπορώ όμως να
κάνω το ίδιο και με Ελληνικά κείμενα αλλά τώρα πλέον έχω τουλάχιστον μια
ιδέα που να ψάξω :-)