Ελληνικά fonts σε LaTeX

Michael Iatrou m_iatrou at freemail.gr
Tue Sep 14 13:37:16 EEST 2004

When the date was Monday 13 September 2004 23:37, V13 wrote:

> a) An ta deis apo dvi fainontai to idio xalia?
> b) An ta deis apo ps ?
> c) An ta deis apo xpdf ?
> d) Dokimase to dvipdfm mipos kai se bolepsei, einai poly kalo.

α) Φαίνονται μια χαρά
β) Επίσης κανένα πρόβλημα
γ) Κι εδώ ΟΚ
δ) Στο Acrobat το αποτέλεσμα είναι ίδιο. Σε όλα τα άλλα έτσι κι αλλιώς δεν
υπάρχει πρόβλημα.

Συνελόντι ειπείν, όταν χρησιμοποιώ Acrobat, τα Ελληνικά έχουν πρόβλημα!
Επιπλέον, σε εκτύπωση από pdf, τα Ελληνικά φαίνονται πιο αχνά από τα Αγγλικά
κάτι που είναι άσχημο (ή απλά εγώ έχω πολλές παραξενιές ;-))

Χρησιμοποιώ tetex, σε Slackware current. Η επί της ουσίας ερώτηση, έχει
αλλάξει κανείς τα Ελληνικά fonts με κάτι άλλο, όπου τόσο τα Ελληνικά όσο και
τα Latin να φαίνονται ίδια (ειδικά σε χαρτί);

--
 Michael Iatrou
 Electrical and Computer Engineering Dept.