Ìç óùóôÞ åìöÜíéóç åëëçíéêþí óå ðáñÜèõñá åöáñìïãþí X-windows.

me estrngdxr at yahoo.gr
Tue Sep 14 11:47:53 EEST 2004

Γειά σας greek linux users, θα ήθελα να εκθέσω το πρόβλημα μου:

Έχω δυο υπολογιστές :) Τον 1ο εδώ και 12 χρόνια τον δεύτερο εδώ και 4 μήνες. Έχω και στους δυο linux. (mandrake πολύ παλιό στον 1ο, mandrake 10.0 στον 2ο).

Eγκατέστησα το στατιστικό πακέτο R και στους δυο πριν λίγους μήνες.

Στον 1ο τα ελληνικά φαίνονται μια χαρά όταν βγαίνει το αποτέλεσμα της εντολής σε κάποιο παράθυρο X-windows, ίσως επειδή τότε τα ελληνικά δεν μπαίνανε αυτόματα, αλλά τα είχα βάλει εγώ (πώς άραγε;)

Στον 2ο όμως δεν εμφανίζονται σωστά.

Κάνω το εξής test:
Στον 1ο, τρέχω το gnuplot, δίνω πχ
  plot x**2 t Γραφική παράσταση
και όλα μια χαρά από ελληνικά

Στον 2ο, τρέχω το gnuplot ομοίως και τα ελληνικά δεν φαίνονται σωστά.
Δίνω τότε gnuplot -font XXXXXXXXXXXX, όπου XXXXXXXXXXXXX κάποιο ελληνικό iso859-8 font από την λίστα `xlsfonts` και ... τα ελληνικά φαίνονται!

Στο στατιστικό πακέτο R όμως που με ενδιαφέρει:
  δεν υπάρχει parameter -fn/-font, ούτε και κάποιο αρχείο resource....

πως μπορώ να κάνω τα ελληνικά να φαίνονται τόσο στο R όσο και στο gnuplot χωρίς να τα ζητάω από τα προγράμματα αυτά ξεχωριστά;

Ευχαριστώ πολύ, το θέμα με καίει απίστευτα, αγωνιώ για την απάντησή σας...