mysql fronend

Βασιλειου Σπυρος svasil at wirenet.gr
Mon Sep 13 12:23:06 EEST 2004

> sorry gia prin! tora to stelno apo sylpheed:-)
>
> epanalamvano:
> ftiaxno ena site xrisimopoiontas mysql. mipos kserei kapoios kanena
> kalo frontend gia na peraso ta dedomena pio grigora-eukola?

Να υποθέσω οτι το στηνεις ειτε στην ΑCN είτε στην ΗΟL ειτε στην ΟΤΕΝΕΤ!
Λοιπον το ιδιο προβληματακι ειχα πριν λιγες μερες εγω με site που εφτιαξα
στην Forthnet. Αφου ανεβασα στο directory μου το phpMyAdmin εκανα την
συνδεση στην βαση μου (τα παιδια της Forthnet με βοηθησαν παρα πολυ
στο κομματι αυτο και ΧΩΡΙΣ χρεωση παρακαλω) στην συνεχεια δημιουργησα
αρχεια sql απο την τοπικη μου βαση (δηλαδη export Ολων των data σε εντολες
sql) και μετα εισαγωγη των πινακων και των δεδομενων με ετοιμα αρχεια.

Ολο το μαγειρεμα το εκανα σε τοπικη βαση, με χρηση sql-shell της MySQL
πολλα αρχεια και μετα Upload.
Αυτος ειναι ο πιο γρηγορος δρομος.

Ο αλλος δρομος ειναι να φτιαξεις μερικες PHP σελιδες που να κανουν edit,
insert,
update τις εγγραφες σου και να τις εχεις σε admin επιπεδο ωστε να ελεγχεις
απο
παντου τα παντα.

Σπυρος