merikes erotiseis

V13 v13 at priest.com
Sat Sep 11 18:13:35 EEST 2004

On Saturday 11 September 2004 17:02, Dimitris M. wrote:

> Ο πρόεδρος του Xfree foundation έκανε κάποιες ανούσιες αλλαγές στην
> άδεια του  Xfree project με τρόπο που να το καθιστά GPL incompatible. Οι
> περισσότεροι developers  την κάναν με ελαφρά πηδηματάκια, παίρνοντας και
> τον τελευταίο του κώδικα μαζί και στήθηκε το X.org  project που έχει
> καθιερωθεί πλέον ως η συνέχεια των X.

  Ayto einai ligo anakribes. Katarxin den einai foundation alla ena project.
AFAIK den exei kapoion proedro. Apotelleitai apo kapoia atoma ta opoia kanoyn
koymanto sto xfree86 kai einai aytoi poy exoyn write access sto CVS ton
Xfree86.

  Sth synexeia: den tin ekanan oi 'perissoteroi developers', alla (nomizo
mono) o Keith Packard, o opoios eixe alla pragmata sto mialo toy (aytos
eytiakse to DRI), eno oi ypolipoi itan poly syntiritikoi. Aytoi poy eixan
dikaioma na kanoyn commit sto CVS itan/einai sxetika ligoi (den ksero posoi
akribos). H oli istoria prepei na ksekinise otan o Keith ekane commit kati
sto opoio den eixan symfonisei oi alloi kai toy aferesan to write access,
opote kai tin ekane me elafra pidimatakia.

  To poios exei dikio einai ena skotino komati pros to paron. H oli istora
entelos symptomatika (?) synodeytike apo to anoigma toy X.org to opoio mexri
prin ligo kairo itan poly kleisto kai apaitoyse ena arketa megalo poso gia na
mporesei kapoios (mia etairia) na parei meros (alla timitika ypirxe kai ena
melos apo to xfree86 project).

  Ayti ti stigmi sto X.org bazoyn xeri eteries opos h SUN kai den ksero kata
poso h oli istoria proekypse epidi ypirixe kati poy den mporoysan na kanoyn.

> Open Source vs Free Software: 0-1 :-)

  To oti to license toy X.org einai anikei sta free einai poly kalo, alla to
license toy xfree86 den exei alaksei toso dramatika. To mono poy leei einai
oti opoios kykloforei ta xfree86 einai ypoxreomenos na dilonei oti einai
doyleia poy basizetai se aytos poy to egrapsan (opos kai h GPL), alla bazei
merikoys periorismoys pano se ayto. Den empodizei se kamia periptosi tin
diadosi toy kodika.

<<V13>>