Ελληνικά στο lyx

Axelman axelmangr at freemail.gr
Fri Sep 10 15:33:59 EEST 2004

Καλησπέρα σε όλους!

Έχω ένα πρόβλημα με το lyx. Προσπαθώ να γράψω ελληνικά και να φτιάξω ένα
pdf ή ps file! Έχω φάει τον κόσμο αλλά άκρη δεν βρίσκω:

          o http://lists.hellug.gr/pipermail/linux-greek-users/2003-January/092089.html
          o http://www.linuxquestions.org/
          o http://bbs.archlinux.org/
          o http://www.karakas-online.de/

Οι οδηγίες στο πρώτο link δυστυχώς δεν κατάφεραν να με βγάλουν από τη
δύσκολη θέση. Χρησιμοποιώ το lyx 1.3.4 στο RedHat 9.

Όταν στο edit -> preferencies -> look & feel -> Screen fonts βάλω
grtimes και encoding iso8859-1 μπορώ και γράφω στα ελληνικά αλλά το
preview μου τα δείχνει ακαταλαβίστικα κυριλικά! Όμως την ημερομηνία που
βάζει από μόνο του και φαίνεται μόνο στο preview μου τη βάζει με σωστά
ελληνικά. To πρόβλημα που βρίσκεται, στο lyx, στο ghostscript, στα
system fonds?

Μπορεί κάποιος να βοηθήσει?
Ευχαριστώ πολύ
axelmangr