Installation + Promise PCI-IDE Controller.

Thodoris Tsokos tsokos at softlab.ece.ntua.gr
Tue Sep 7 19:51:59 EEST 2004

Kalhspera.
Exo to e3hs systhma:
ASUS m/b me uposthri3h SATA.
h/d Maxtor 120 GB, SATA.
h/d Maxtor 40 GB, UDMA.
DVD-ROM, DVD120, Pioneer, ATAPI.
CD-RW Plextor, ATAPI.
Promise Ultra133TX2 PCI-IDE.
Einai sthmeno os e3hs:
 - to SATA 1, configured san IDE Primary Master, me ton 120 GB MAXTOR.
 -  sto secondary master : MAXTOR 40GB.
 -  sto secondary slave: DVD-ROM.
 - o controller pano se PCI, kai to CD-RW ston controller.
Leitourgoun ola kanonikotata (kato apo Debian 3.0 kai WinXP).
Alla:
Prospa8o na kano installation apo DVD, tou Suse9.1. Kanei kanonika boot
apo to
dvd, 3ekina na scanarei hardware, diktyo, ktl ktl, kai sto shmeio poy
upoti8etai oti prepei
na mpei sto gui toy yast (gia epilogh glossas), petaei to minima: "Be
sure to enter CD1 of
installation..." ('h kapos etsi :-).. ), kai pernaei se curses-yast,
opou kaneis configurations gia
to installation - px allo source path, modules, ktl ktl.

Synopsis: Den egka8istatai  apo to DVD - oute me suse 8.0, 9.0, 9.1, den
einai provlhma tis
dianomhs. Apo CD egka8istatai kanonika (Debian testing) kai malista
vlepei kanonika kai
cd-rw kai dvd.

Epsa3a genika kai eidika sto internet, alla den eida kati analogo.
Perissotero eida gia diskous
karfomenous se controllers poy den anagnorizontai, alla oxi na
anagnozietai to drive pano ston
controller kai oxi afto pano sth m/b.

Kamia idea, gia na sinexiso?
Efxaristo Poly.