2 os 1 common kernel

Alaios alaios at yahoo.com
Tue Sep 7 01:31:27 EEST 2004

Kalispera... Exo ena pc pou trexei slack 9.1 .. Thelo na tou allakso ton pirina alla den yparxei katholou xoros sto skliro disko gia recompile... Gia kali ( i kaki) moy tyxi exo kai ena allo pc pali me slack 9.1 me arketo eleythero xoro... Gnorizete ean einai dynaton na kano ekei to compile toy pirina mou kai meta ton neo pirina na ton doso kateytheian sto 2o pc? Ti prepei na prosekso sti diadikasia? Eyxaristo
:)