problhmata: egine to linux windows?

Harris Kosmidhs hkosmidi at softnet.tuc.gr
Mon Sep 6 18:52:36 EEST 2004

Teleutaia parathro kati perierges sumperifores sto linuxaki mou
(unstable/2.6.7), poy mexri stigmhs htan "pronomio" ton windows.

Bootaro se linux kai pragmata pou mexri protinos leitourgousan tora de
douleuoun (h douleuoun meta apo merika reboot).

Trexo to gdm kai tou exo pei na mpainei kateu8eian os xrhsths hkosmidi
molis ginetai to boot. Kapoies fores trexei ton gdm kai anti na dei3ei
to logotupo ths NVIDIA kai na mpei os xrhsths mou deixnei mia blank
o8onh, sthn opoia de mporo na kano tipote para mono reset apo to koumpi.
Sto /var/log/messages grafei:

Sep  6 16:44:42 obelix kernel: agpgart: Putting AGP V3 device at
0000:00:00.0 into 8x mode
Sep  6 16:44:42 obelix kernel: agpgart: Putting AGP V3 device at
0000:03:00.0 into 8x mode
Sep  6 16:44:43 obelix kernel: agpgart: Found an AGP 3.0 compliant
device at 0000:00:00.0.
Sep  6 16:44:43 obelix kernel: agpgart: Putting AGP V3 device at
0000:00:00.0 into 8x mode
Sep  6 16:44:43 obelix kernel: agpgart: Putting AGP V3 device at
0000:03:00.0 into 8x mode

meta apo 2-3 reboot epanerxetai kai pazei kanonika!!!!

To allo kolpo pou mou kanei 3afnika einai na mhn blepo ellhnikous
upotitlous me to mplayer. X8es eblepa ena divx me e3oterikous upotilous.
Shmera phga na to do apo th mesh kai meta alla ta ellhnika emfanizontai
kinezika. Peritto na sas po ta settings afou opos eipa prin 24 ores
eblepa kanonika....

na shmeioso oti den exo kanei KAMMIA APOLUTOS allagh se arxeia (/etc,
ktl) h upgrade....