Problem with X windows

Konstantinos Peletidis kpeletidis at dsl.pipex.com
Mon Sep 6 00:30:03 EEST 2004

On Sun, 05 Sep 2004 21:27:58 EET
gnudang at mail.gr wrote:

>  Thanks Kosta :) alla meta apo ena  "ln /dev/psaux /dev/mouse" to
> problhma den lynetai.

Xmxm... gia na mh meinw me thn periergeia, an kaneis symbolic link:

rm /dev/mouse ; ln -s /dev/psaux /dev/mouse

to provlhma paramenei?

[snip]

> (II) Keyboard "Generic Keyboard" handled by legacy driver
> (**) Option "Protocol" "PS/2"
> (**) Configured Mouse: Device: "/dev/psaux"
> (**) Configured Mouse: Protocol: "PS/2"
> (**) Option "CorePointer"
> (**) Configured Mouse: Core Pointer
> (**) Option "Device" "/dev/psaux"
> (**) Option "Emulate3Buttons" "true"
> (**) Configured Mouse: Emulate3Buttons, Emulate3Timeout: 50
> (**) Option "ZAxisMapping" "4 5"
> (**) Configured Mouse: ZAxisMapping: buttons 4 and 5
> (**) Configured Mouse: Buttons: 5
> (**) Option "Protocol" "ImPS/2"
> (**) Generic Mouse: Device: "/dev/input/mice"
> (**) Generic Mouse: Protocol: "ImPS/2"
> (**) Option "SendCoreEvents" "true"
> (**) Generic Mouse: always reports core events
> (**) Option "Device" "/dev/input/mice"
> (EE) xf86OpenSerial: Cannot open device /dev/input/mice
> 	No such device.
> (EE) Generic Mouse: cannot open input device
> (EE) PreInit failed for input device "Generic Mouse"
> (II) UnloadModule: "mouse"
> (II) XINPUT: Adding extended input device "Configured Mouse" (type:
> MOUSE)(II) Configured Mouse: ps2EnableDataReporting: succeeded

[snip]

>  Ns 8ymisw omws oti to mouse leitourgouse kai leitourgei KANONIKOTATA.

Nai, alla an diavaseis sthn arxh tou /var/log/XFree86.0.log 8a deis oti
oi grammes pou arxizoun me "(EE)" shmainoun sfalma(kai oxi Eurwpaikh
Enwsh :-). Kai sthn periptwsh sou o X11 zorizetai sto anoigma tou
/dev/input/mice. Isws na kanw la8os kai to pragmatiko sfalma na mhn exei
kammia sxesh me to parapanw mynhma. 'En kserw. Alla diavase parakatw.

>  To plhktrologio einai ayto poy ta exei pai3ei entelws! Ti einai o
> "legacy driver" pou leei oti odhgei to plhktrologio; Mhpws aytos kanei
> th zhmia;

To idio mynhma exw kai gw sto log tou X11:

(II) Keyboard "Keyboard1" handled by legacy driver

Kai to plhktrologio paizei mia xara(XFree86 Version 4.3.0, Slackware
9.1, linux-2.4.27).

Telos, rikse mia matia sta permissions tou /dev/input/mice. Sto diko mou
systhma einai 644.

--
Konstantinos Peletidis
Electronic & Computer Engineer