[EOT] Re: Aminnnn kai egeneto Linux

Thanos Kyritsis listman at hellug.gr
Sun Sep 5 12:22:22 EEST 2004

On Sunday 05 September 2004 06:19, fs wrote:
> Mhn moy eksigisete *GIATI* eiste syllogos kai *PWS* doyleyei enas
> syllogos kai *GIATI* einai aparaithto na doyleyei etsi enas syllogos.
> Apla peite moy an exw adiko.

Άδικο ή μή άδικο, εγώ ξέρω 3 πράγματα:

1) Ο Σταυρόπουλος *ΕΙΝΑΙ* offtopic κι ας χτυπιέται όσο θέλει

2) Το netiquette είναι σαφές

3) Όποιος ακόμα πιστεύει στις ιεραρχίες του συλλόγου και στις μαύρες
δερμάτινες καρέκλες,  ΟΝΤΩΣ έχει άδικο/είναι βαθιά νυχτωμένος και τα
λοιπά και τα λοιπά, και το μόνο που μπορούμε να του πούμε είναι "κρίμα,
τα παράπονά σου στο Δήμαρχο".

Περιττό να αναφέρω ότι το thread τελειώνει εδώ.

--
KERNEL:
A part of an operating system that preserves