Περί ρυθμίσεων debian.Πρώην: webmin problem

Παναγιώτης Κρανιδιώτης kranidiotis at vatica.org
Thu Sep 2 19:14:49 EEST 2004

On Thu, 2 Sep 2004 18:33:30 +0300, fs <admin at www0.org> wrote:

> wsopika den eixa kanena problhma me to webmin apo debian woody an kai

Το συγκεκριμένο πρόβλημα ήταν σε debian sarge.

Παρεπιπτώντως στα ίδια dvd images που έχω και εγώ ο Μιχάλης :-)

Πάντως το ίδιο πρρόβλημα μου έχει παρουσιαστεί με εγκατάσταση .deb που
είχα κάνει απο apt-get update  σε testing συγκεκριμένα στο mysql αλλα και
κάποια άλλη φορά σε apache.

Τώρα όσο για τα παραπάνω δεν τα είχα πολυ ψάξει. Χρήσιμα. Ευχαριστώ για το
ενδιαφέρον.

--
Παναγιώτης Κρανιδιώτης
www.vatica.org