Modem για BSD users

fs admin at www0.org
Wed Sep 1 02:25:45 EEST 2004

On Wed, Sep 01, 2004 at 01:44:08AM +0300, fs wrote:
> On Wed, Sep 01, 2004 at 03:03:11AM +0300, Antonios Anastasiadis wrote:
> > σορυ,πριν βιαστηκα και νομιζα οτι εννοουσες αυτα που ειπε ο παναγιωτης.
> > επισης θυμομουν λαθος,και δεν το ειπε μονο ο linus αλλα αποφασιστηκε απο
> > κοινου με τον morton.
> >
> > http://developers.slashdot.org/article.pl?sid=04/07/22/0138244&tid=8&tid=106
> > http://kerneltrap.org/node/view/3513

kai kati akoma.

Otan bgenei ena stable kernel yparxei mia periodos "stabilization" toy
current kernel ews otoy apofasistei - sinithos amesa ap'ton torvalds -
na perasoyn sto unstable kernel. Ekeino apo to opoio piasthkan poloi
htan h skepsh "ma sinithos sta8eropoioyn to kernel kai tora lene oti 8a
pros8etoyn nea features kai neo code".

Den kserw ti ginotan prin to 2.2 linux kernel. Protoasxolithika me to
linux gyrw sth kykloforia toy 2.2.16. To 2.4 kernel enw *sta logia* htan
stable *sth praksh* _akoma kai tora_ dexetai nea features. Apla htan pio
eilikrineis ayth th fora :)

Pisteyw einai aparaithto "kako" na exei nea features ena patch se ena
stable tree otan milame gia ena leitoyrgiko systhma poy pleon exei
xrhstes poy 8eloyn features se pragmata poy ta unix leitoyrgika pote den
eixan h' eixan se periorismeno kai elegxomeno ba8mo - p.x. kalh
yposthriksh grafikwn.

8a mporoysan panta na kanoyn to ekshs:

1 mera 2.4.0,
20h mera 2.4.1 (stability-patch1)
40h mera 2.4.2 (stability-patch2)
60h mera 2.4.2.1 (stability-patch3)
100h mera 2.5.0 (new features go here!)
120h mera 2.5.1 (new code patch1)
140h mera 2.5.2 (stability patch to the new code)
150h mera 2.6.0
   ktl ktl

Alla giati na to kaneoyn ayto; 8a mporoysan alla einai apla perissotera
directories sto ftp.kernel.org :)

-fs

yg. and don't forget, perissotera mandrake.