console provlima kai glosa c

antony zacharias s_and_z at hotmail.com
Sun Oct 31 21:32:58 EET 2004

lipon kata tin diarkia enasxolisis mou me to linux mou proekipse kai ena alo
lathos....
afou xarika pou mporousa pia na kano install meso konsolas se 2 programata
mou proekipse kati..
eno me to ''configure'' ola pane mia xara
sto stadio ''make'' i ''make install'' ksekinaei kanonika i enarksi stin
konsola alla den stamataei pote... meta apo ena stadio ksana epanalamvanete
sinexeia...idikotera mesa ston fakelo pou einai ta arxeia ginete enas
panikos....arxeia alazoun kai ksana alazoun sinexeia...
ekei pou paei na emfanistei to arxio egatastasis eki pou eksafanizete
ksana...
ti mporein na fteei?

mia ali erotisi.. se kapio mou egrapse oti den itan dinaton na ginei i
dimiourgia tou arxeiou egatastasis apo tin entoli ''make'' giati mou elipe i
sosti glosa c gia compile...

pou mporo na katevaso kai ti prepei na ksero gia na min katevaso tipota
asxeto