Fedora Core 2 και αρχεία WMV

Κώστας Μπουκουβάλας quantis at hellug.gr
Sat Oct 30 19:59:32 EEST 2004

Έχω δοκιμάσει τα πάντα. Έχω εγκαταστήσει και το mplayer με gui (gmplayer) και το
xine. Έχω βάλει τους codecs στο directory /usr/local/lib/codecs/ και έχω φτιάξει
και link αυτού του φακέλου με το /usr/lib/win32/ (το τελευταίο είναι το link και
στο πρώτο βρίσκονται οι codecs). Έχω ορίσει off το PRELINKING καθώς και πρώτα
απο αυτό PRELINK_OPTS="-mR --no-exec-shield", σύμφωνα με τις οδηγίες στο
http://www.redhat.com/archives/fedora-list/2004-September/msg03202.html.
Προσπάθησα να εγκαταστήσω και μεσω up2date και μέσω κανονικής εγκατάστασης rpm
το kaffeine αλλά είχε dependencies. Η εγκατάσταση του mplayer έχει γινει με
up2date ενώ το xine είναι compiled. Επίσης στο xine στο configuration έχω
ορίσει ως codecs directory το /usr/local/lib/codecs/ ενώ στο mplayer δεν μπορεί
να οριστεί παρα μόνο μέσω του σχετικού αρχείου codec.conf το οποίο λείπει από το
directory /etc/mplayer/ και έτσι το mplayer σηκώνει το σχετικό built-in αρχείο.
Τα έχω παίξει τελείως. Βοήθεια.