ΑΠ: Live cd + epilysi problimaton

dourou at in.gr dourou at in.gr
Thu Oct 28 10:39:44 EEST 2004

> Kali sas imera:)
>
> Ekana egkatastasti wxp se ena neo disko. Ston palio
> omos (ntfs) yparxei enas katalogos o opoios bgazei to
> minima is not accessible. Prepei na eixe kleidothei me
> xristi pou sti nea egkatastasi einai
> anyparktos...Mpika me suse live 9.1 kai eida oti ta
> arxeia ton kleidomenon katalogon fainontai kanonika...
> Oi 2.6 pirines den ypostirizoun grapsimo se ntfs?

Mexri prosfata yposthrizan periorismeno grapsimo. Psaksto ligo sto google.

Den
> tha mporousa na bootaro mia tetoia dianomi me 2.6
> pirina kai na allakso ta permission toy katalogou?
> Copy arxeion apo konsola den tha petyxei mias pou ta
> misa arxeia einai sta ellinika.. kati allo pou tha me
> endiefere einai ean mporo mesa apo kapoio live cd na
> kano copy to partition se fat32 gia na xathoun ta
> dikaiomata..Eyxaristo

Ayto einai pio eykolo. NTFS read yposthrizei mia xara o pyrhnas. Opote
mporeis na kaneis ena cp * ;)

an 8ymamai kala apo tous 2.6 pyrhnes yposthrizetai read-write se NTFS, des tis epiloges tou pyrhna (isws kai to fstab sou)