turn on/off hard disks

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Oct 26 09:22:43 EEST 2004

On 2004-10-25 23:13, Alaios <alaios at yahoo.com> wrote:
> Kapoioi skliroi diskoi sto sistima mou den xrisimopoiountai
> pote.... ara thelo na tous kleiso..

Psakse ligo na deis ti kanei to `hdparm'.

> Ti energeis tha prepei na kano prin to kleisimo tous (p.x syncing) kai
> meta to anoigma tous??

Den ksero an uparxei kapoios tropos na tous 'anoikseis' pali automata, alla
ena einai sigouro.  An kanena partition tou diskou den einai mounted, mporeis
me to hdparm na ton steileis se poweroff mode oti ora theleis.

> Mporo na toys kleino kai teleios kata to boot.. koinos na po ston pirina oti
> paizeis mono me ayton ton disko?  An nai pos?

E ok, polla thes.  Ena rc-script pou trexei peripou kata to telos tou boot kai
kanei akribws oti tha ekanes ki esu me to xeri den einai arketo?  Prepei o
pyrhnas na ta kanei ola? :P