web camera

William Wallace vplia at otenet.gr
Sat Oct 23 20:00:42 EEST 2004

On Fri, 22 Oct 2004, Constantine Dokolas wrote:

> Date: Fri, 22 Oct 2004 11:30:57 +0300
> From: Constantine Dokolas <cdokolas at sunsoftgr.com>
> To: HELLUG linux-greek-users list <linux-greek-users at lists.hellug.gr>
> Subject: Re: web camera
>
> William Wallace wrote:
> > Tha parakalousa ton/tous filo sinlist na allaksei to encoding sta email pu
> > stelnei (na to valei iso-8857-7) giati to email mou to vlepw apo pine kai
> > oxi apo outlook me apotelsma na min mporw na to diavasw.
>
> Exw Thunderbird kai to diabazw mia xara. Afto loipon den exei sxesh
> me to Outlook. O pine einai text-based reader?

Sto linux mixanima mou den exw grafiko perivallon dioti pote den doulevw
localhost. Panta remote me ssh. Ara afta pou les gia thunderbird mallon
den isxioun gia mena

> > Mporw na diavasw ellinika kai greeklish alla oxi utf-8
>
> To oti mporeis na diabaseis Ellhnika me kapoion tropo me kanei na
> nomizw oti kati den exeis rythmisei sto pine.

Epsaksa sto configuration tou pine ($HOME/.pinerc) kai den vrika
charset=<kati> epomenws den mporw na allaksw tis rithmiseis mou
H mipws mporw kai psaxnw se lathos file?