Linux-greek-users Digest, Vol 18, Issue 27

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sat Oct 23 18:39:57 EEST 2004

On 2004-10-23 16:58, Thanos Kyritsis wrote:

> Θα αρχίσουν να γκρινιάζουν για λογοκρισία και άλλα τέτοια και το ξέρετε
> πόσο πολύ ΒΑΡΙΕΜΑΙ να ακούω τη γκρίνια .... ;-)

Ξέρω Θάνο...  Πλάκα έκανα :-)

Για κάποιο διάστημα απαντούσα χειροκίνητα με μια standard φόρμα του στυλ:

     Αυτό το email δεν διαβάζεται με τίποτα.  Δοκίμασε να στείλεις το
     μήνυμά σου πάλι, χρησιμοποιώντας κάποιο Αληθινό Mailer(TM) κι όχι
     την αηδία που λέγεται Outlook.

Μετά βαρέθηκα κι εγώ τη γκρίνια κι άρχισα να πατάω απλά DEL.