switching between languages at suse

Νίκος Αλμπανόπουλο ς nikosal at freemail.gr
Sat Oct 23 17:18:52 EEST 2004

Γεια χαρά
Δοκίμασα το Suse 9.1 -- εξαιρετικό, και τα ελληνικά δουλεύουν άψογα αν
τα έχεις επιλέξει ως γλώσσα, όπως και τα αγγλικά. Μου διαφεύγει όμως ο
τρόπος εναλλαγής μεταξύ των δύο με ένα απλό τρόπο, όπως πχ. στα windows
ή στο mandrake. Αυτή τη στιγμή ο μόνος τρόπος που έχω βρει για να
πηγαίνω από τα ελληνικά στα αγγλικά και αντιστρόφως είναι να αλλάζω τη
γλώσσα όλου του συστήματος μέσα από το Υast! Ασφαλώς κάποιος απλούστερος
τρόπος θα υπάρχει, τον οποίο όμως δεν έχω εντοπίσει...
Ευχαριστώ εκ των προτέρων,
Νίκος Αλμπανόπουλος