web camera

Alexandros Droseltis droselti at mathematik.hu-berlin.de
Sat Oct 23 12:11:41 EEST 2004

On Fri, Oct 22, 2004 at 09:22:08PM +0300, V13 wrote:
> To mail toy itan 100% OK.

Πιστεύω ότι το πρόβλημα που εμφανίστηκε δεν έχει να κάνει με τον MUA.
Στην περίπτωση της λάθος κωδ/σης, την αλλάζεις με το χέρι και τελειώνει
η υπόθεση. Στην προκειμένη περίπτωση (προσωπικά, δεν ξέρω αν λύθηκε
στους άλλους) δεν μου ήταν δυνατό να αποκαταστήσω το αρχικό μήνυμα. Δε
μου το βγάζει σωστά ούτε με mutt, ούτε με kmail. Το μήνυμα ήρθε
κατεστραμμένο και πιστεύω πως ευθύνεται το sendmail (8.12.7). Άλλη
εκδοχή: μου έχει συμβεί προσωπικά να είναι ακριβώς έτσι τα mail μου (τα
ελληνικά να βγαίνουν ως Ν1Ο^Ν5Ν9, και το κείμενο να βγαίνει σε
προσάρτηση) όταν είχα ρυθμίσει την υπηρεσία του ηλεκτρονικού
ταχυδρομείου μου να κάνει πιστοποίηση μέσω auth-after-pop αλλά έκανα το
λάθος να στείλω mail κάνοντας πιστοποίηση με κωδικό. Μήπως συνέβη κάτι
ανάλογο και στο αρχικό mail;