(no subject)

HARIS LASKARIDIS computer-x at hol.gr
Fri Oct 22 18:55:48 EEST 2004

> SOS kapios pou mpori na boithisi re pedia boithia SOS
> Se ena mixanima me WINXPPRO ekana installation to SuSE Linux 9.1
> Personal apo to prasino CD toy RAM kai otan bootari to PC exi epiloges

> linux-windows alla me epilogi WINDOWS den trexi WINDOWS mono LINUX
> !!!! EROTIXI .. Mporo na kano uninstall to LINUX kai na bootari me
> WINXP opos palia;; H na mporo na trexo kai ta WINXP gia na mi xaso ta
> programata poy eixa eki
> H ta exasa ola kai prepi na kano format ton disko ;;;;;

Mpes sto BIOS tou PC kai na energopoiise to LBA 'h Large Access mode gia
skliro disko.
Leptomereies edw:
http://portal.suse.com/sdb/en/2004/05/fhassel_windows_not_booting91.html

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ John Salatas [john at csn.gr]
Άλλαξα το BIOS όπως μου είπες ξεκίνησε για λίγο τα WINDOWS αλλά
Τίποτα παραπάνω. Έψαξα τις λεπτομέρειες στο παραπάνω site
Κατέβασα το αρχείο parted.img.gz αλλα δεν ξέρω πώς να το κάνω update
Για να αλλάξει το partition table και να επανέλθει ..

SOS ..ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ !!!