Slack 10 + XORG + ATI + LG = NULL !

Nikolaos Korkakakis korkakak at gmail.com
Mon Oct 18 16:33:43 EEST 2004

Geia xara.

PRsfata metakomisa sto slack 10. Parolayata exw mia seira provlhmatwn,
sxetika me ton X server [X.org], thn karta grafikwn [ati] kai to
monitor [LG=Life SUCKS]. To default xorg.conf pou mou paragei me thn
eggatastash doulevei mia cara sthn analysh pou protimw [1024*768] alla
ato refresh rate sucks [59Hz]. Peirazw sto monitor to RefreshRate kai
to paw sta 85 [apo ton kataskeyasth kai apo thn empeiria mou  h o8onh
douleyei sta 1024*768 at 85 Hz] meta 3afnika otan 3ekinaw ton X manually.
me petaei sta 60Hz alla se analysh 640*480. Svhnw ola ta modes pou den
me endiaferoun kai krataw 2 :
Modes "1024x768" "800x600"

O X epimenei na menei sta 640*480. Config exw kanei me to xeri [esthsa
ena config me vash ta manual tou xorg.conf kai tou radeon driver] me
to xorgcfg me to xorg -configure kai to xorgconfigure. ELEOS se kanena
den exw kataferei na doulepsw soika. Thn idia akrivws dianomh
eggatesthsa prin apo mia mera se ena Sempron me nvidia IGP SVGA kai h
eggatastash egine mia xara, me ena aplo xorg.config pou eftia3a me to
xeri. Yparxei kanena workaround gia ayto to provlhma? To exei
synanathsei kanies?

--
-
Undergraduate Student of CEID

   WARNING: posting to or from gmail might disclose sensitive information
   to people you don't entirely trust.  For safe, private communication use
   korkarak (at) ceid (dot) upatras (dot) gr , and my public PGP key from
   http://students.ceid.upatras.gr/~korkakak/mykey