inetd feautures

Alaios alaios at yahoo.com
Sat Oct 16 15:24:49 EEST 2004

Eyxaristo... einai omos opos sou ta lega.. to man tou
inetd tou slackware den leei oute tin ekdosi oute
plirofories gia ta feautures toy. Den ksero ean einai
i BSD ekdosi k.l.p
To mono pou ksero einai oti einai i ekdosi
inetd-1.79s-i486-3 pragma pou brika apo to
slackware.org
kai tipota parapano...
Pos mporo na bro ti feautures ypostirizei ?
Eyxaristo

--- Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr>