ypiresies meta apo zitisi?

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Oct 14 18:21:33 EEST 2004

On 2004-10-14 08:01, Alaios <alaios at yahoo.com> wrote:
> Kalispera...yparxei tropos na sikonetai mia ypiresia meta apo anagki
> tou xristi? Episis tha me endiefere ean tha mporousa meta apo kapoio
> xrono pou tha itan idle na tin ekleina kiolas..

Auto kanei to inetd an to skefteis ligo perissotero...  Anti na uparxoun
ekato daemons pou pianoun xwro sth mnhmh tsampa kai kathontai mexri na
sunde8ei kapoios, anoigei to inetd ta sockets pou prepei ki otan erthei
pragmatika sundesh trexei ton alithino daemon.

Oi monternes ulopoihseis tou inetd exoun ki alla kala features, opws
rate limiting me bash to source IP address, rate limiting me bash ton
arithmo twn sundesewn kathe service, ki ena soro alla kaloudia.