dvd rip i`a* k3b help needed

axel maroudas axelmangr at freemail.gr
Wed Oct 13 11:33:08 EEST 2004

Καλημέρα και πάλι!

τελικά κατάφερα και έλυσα το πρόβλημα μου με το k3b. Αφού δεν γίνοταν
τίποτα ότι και αν δοκίμασα είπα στο φίλο μου τον yum να μου κατεβάσει
αυτός το dvd rip και να μου το εγκαταστήσει. Με παίδεψε λίγο με τα
depemndancies αλλά τελικά τα κατάφερε. Εχτές λοιόν κατάφερα και έκανα το
πρώτο μου transcode. πήρε 12 ώρες αλλά έγινε. Ακόμα δεν δοκίμασα αν με
τα καινούρια libraries λειτουργεί το k3b αλλά θα το κάνω και αυτό. Το
πρλημα "λύθηκε" λοιπόν. Έχω όμως τις εξής απορίες:

1) Μετά από 12 ώρες το pc έκαιγε σαν τρελό. Το έχω στο γραφίο μου και
είνει κλειρμένο σε ένα κουτί. Ξέρετε από αυτά τα γραφεία που έχουν κάτω
δεξια μια θήκη για pc. από πίσω κανονικά θα έπαιρνε αέρα αλλά ήταν
τοίχος. Πειράζει που έκαιγε τόσο? είναι φυσιολογικό? Μη σκάσει κανας
επεξεργαστης και ψάχνομαι...

2) Το yum δεν κάτεβάζει αρχεία τοπικά αλλά εγκαθστά από εκεί που είναι.
θέλω λοιπόν να του πω να μου κατεβάσει μερικά αρχεία. Έψαξα και βρήκα το
switch --download-only αλλά δεν μου κατέβασε τίποτα. Μπορεί κάποιος να
μου πει πώς χρησιμοποιείται γιατί το
$yum search --download-only a_file δεν κατεβάζει απλά σου λέει ότι υπάρχει.

3)Το dvdripέγραψε σε cd τα εξής αρχεία:
$ ls
insider-001.avi          insider-001-sid00.ifo
insider-001.dvdrip-info  insider-001-sid00.sub
insider-001-sid00.idx

To sub μου λέει ότι είναι binary. Πώς  μπορώ να δώ την ταινία με τους
υπότιτλους?
η εντολή $mplayer -sub insider-001-sid00.sub insider-001.avi μου λέει
SUB: Detected subtitle file format: rt
SUB: Read 0 subtitles.
Cannot load subtitles: insider-001-sid00.sub

και δεν δείχνει υπότιτλους. Πώς μπορώ να τους δω? επίσης τα υπόλοιπα
αρχεία (info , idx, ifo ) τί είναι? χρειάζονται?

Ευχαριστώ πολύ
axelmangra