cdrecord error

DJ Art djart at linux.gr
Wed Oct 13 01:49:52 EEST 2004

On Wednesday 13 October 2004 01:06, George Iordanou wrote:
> Διανομή: Fedora Core 2

> Έκδοση Πυρήνα: 2.6.8-1.521

Ο clean 2.6.8.1 πυρήνας κανονικά έχει πρόβλημα (bug) με το cd recording,
που υποτίθεται θα λυθεί στην 2.6.9 έκδοση.
Αυτό όμως που δεν ξέρω είναι αν ο fedora πυρήνας περιλαμβάνει patch-fix
για το συγκεκριμένο bug. Μπορείς να το ψάξεις λίγο ή να μας πεί κάποιος
άλλος που έχει fedora και το έχει ψάξει ?

> Έκδοση cdrecord: cdrecord-2.01.1-0.FC2.1

ΟΚ είναι αυτό.

> Είναι φρέσκια εγκατάσταση το Fedora μου και δεν έχω κάνει άλλο cd
> burn. Δοκίμασα όμως 2-3 φορές με διαφορετικά CDs

Για σιγουριά, μπορείς να δοκιμάσεις να στήσεις και το K3b
(http://www.k3b.org) να δείς αν γράφει CDs.
(αν δεν θές να εγκαταστήσεις kde ή kdelibs στο σύστημά σου, τότε ξέχνα
το, θα το λύσουμε αλλιώς).

> Πώς μπορώ να το κοιτάξω αυτό;

Επειδή είναι το θέμα με τον πυρήνα, αμφιβάλλω πολύ το να μην υποστηρίζει
TAO το recorder σου (δεν έχω δεί ποτέ τέτοιο recorder για να είμαι
ειλικρινής).

Για να το τσεκάρεις όμως, άνοιξε μια γραμμή εντολών και τρέξε αυτήν την
εντολή:
cdrecord -atip dev=/dev/hdc

Κάπου στο output θα πρέπει να έχει μια γραμμή που να λέει "Supported
modes". Για παράδειγμα, μπορεί να μοιάζει κάπως έτσι:
Supported modes: TAO PACKET SAO SAO/R96P SAO/R96R RAW/R16 RAW/R96P
RAW/R96R

Αν έχει το TAO μέσα, είσαι ΟΚ.
Αν δεν βγαίνει καθόλου αυτή η γραμμή, τότε αρχίζω να υποπτεύομαι σε
μεγάλο βαθμό το bug του πυρήνα.

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?