Old PCs and linux

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Oct 11 01:33:34 EEST 2004

On 2004-10-10 23:25, Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr> wrote:

> Prin dokimaseis palioteres ekdoseis, opwsdhpote dokimase toulaxiston tous
> ekshs window-managers (oxi aparaithta me auth th seira) xoris omws to plhres
> KDE h Gnome:
>
>     - windowmaker
>     - fvwm2
>     - fluxbox

A, ki epeidh ksexasa na to grapso prin:

Einai anagkh na xrhsimopoihseis X11 GUI efarmoges?  An den einai kai toso polu
(ligo apithano, alla leme tora), mporeis panta na afhseis to susthma xoris
X11.  Tha einai standard pio 'grhgoro' to na douleueis se katastash konsolas
(mporei na parei ligo psaksimo gia na breis tis katallhles 'efarmoges' kai na
sinithiseis na douleueis etsi, alla den einai toso asxhma me framebuffer
console se 1024x768 h kaluterh analysh).

Sinithos ego anoigo ta X11 mono otan thelo pragmatika na kano douleia me GUI
efarmoges (kuriws na diabaso pdf me to xpdf, na kano preview se dvi arxeia me
to xdvi, h na anoikso 1-2 tabs se mozilla).