Compaq armada 110 slow apokrish

V13 v13 at priest.com
Mon Oct 11 00:31:36 EEST 2004

On Saturday 09 October 2004 15:13, N. P. wrote:
> Geia sas!
>
> Prosfata epese sta xeria mou enas Armada 110 (P3 800MHz, 192MB RAM, 10 gb
> hd) kai fusika esbisa ta para8uria duo xiliarika pou eixe apano kai tou
> bala to slackware 10. To pcaki douleuei kanonikotata alla exei polu argh
> apokrish,kati pou den exo dei oute ston p166mmx pou exo spiti gia
> thleorash/radiofono! Gia paradeigma to mplayer ekane kapou 2 wres na ginei
> compile kai akoma xeirotera otan pathsa gmplayer meta apo 7 lepta den eixe
> anoiksei akoma tipota(me win manager ton twm) !! Psaxnontas sto google
> [...]

  Exo petyxei kati paromoio se ena forito, alla egine mono mia fora. Otan
bootarei kane cat /proc/interrupts kai des an kapoio IRQ exei megalytero
noymero apo to 0(timer). An einai to acpi tote kane boot me acpi=off.

  An den ginei tipota, pesmas ti kernel exeis, ti eksodo soy bgazei to top, to
vmstat klp.

  An o kernel soy ypostirizei acpi tote pes mas ta apotelesmata toy
cat /proc/acpi/processor/CPU0/power. An oxi, tote dokimase na baleis kapoion
poy na ypostirizei.

<<V13>>