K3b audioCD problem

Alexandros Papadopoulos apapadop at alumni.carnegiemellon.edu
Sun Oct 10 22:09:23 EEST 2004

On Saturday 09 October 2004 22:38, Fidel Castro wrote:
> Χαιρετώ τη λίστα!
>
> Έχω SuSE 9.0 και προσπαθώ να γράψω ένα AudioCD με το K3b.
>
> Το πρόβλημα είναι οτι αρνείται πεισματικά να δεχθεί οποιοδήποτε
> αρχείο του κάνω drag&drop στο project. Μου βγάζει μέσα σε ένα
> παράθυρο το μήνυμα "Unable to handle the following files due to an
> unsupported format". Αυτό συμβαίνει τόσο με MP3 όσο και με wav
> αρχεία.

Πήγαινε στο Settings -> Configure K3b... και μετά στην κατηγορία
"Programs". Εκεί τσέκαρε μήπως του λείπει κάτι βασικό (πχ cdrdao?) και
εγκατέστησέ το. Πάντως, wav ακόμα και το cdrecord μόνο του γράφει,
οπότε λίαν περίεργο το ότι δε παίζει... μήπως είναι SuSE-specific bug
και πρέπει να το ψάξεις σε τίποτα SuSE forums?

-Α