linux - java - path

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Oct 8 11:43:20 EEST 2004

On 2004-10-08 10:48, axel <axelmangr at freemail.gr> wrote:

> Το σκέφτξκα πολύ αυτό που μου είχες πεί και συμφώνησα. Κάθησα λοιπόν και το
> υλοποίησα.

Heh...  Ωραίος :-)

> Όχι ακριβώς όπως είπες αλλά "περίπου" Δηλαδή το path το περνάς μέσα από το
> command line και έτσι βρίσκονται τα αρχεία. Όμως ισχύει η εξής απορία: Τι
> γίνεται όταν το πρόγραμα γίνει εικονίδιο σε desktop ή panel? εκεί πως θα
> περαστεί το location του conf file?

Γενικά, δεν έχουν όλα τα desktop launchers δυνατότητα να περνούν παραμέτρους
στο πρόγραμμα που εκτελούν.  Για παράδειγμα, στο "Helper Applications" menu
του Mozilla αν βάλεις ως handler για τα application/pdf αρχεία κάτι σαν αυτό:

        gv -geometry =780x766 -antialias -nocenter -dsc -grayscale -quiet \
            -noresize -safer -spartan -nowatch '%s'

δεν θα παίξει.  Αν όμως φτιάξεις ένα shell script που λέγεται gv-wrapper και
περιέχει ΑΚΡΙΒΩΣ την ίδια εντολή, μπορεί το Mozilla να παίξει μια χαρά με το
εξής handler:

        gv-wrapper '%s'

Κάπως έτσι μπορείς να πείσεις και οποιοδήποτε άλλο ``launcher'' να ξεκινήσει
το Java πρόγραμμα με ότι παραμέτρους θες.