Linux games

Apollon Koutlides apollon at planewalk.net
Thu Oct 7 15:51:57 EEST 2004


Costas Barakitis wrote:

> Opa, gia arakse.

/me 3aplarei, aplwnei thn arida ki anabei tsigaro

> Otan les paromoio paixnidi ennoeis pou na paizetai kai online

Ναι.

> wste na glytwneis ta 15 evra to mhna?

Irrelevant, your honour.

> Giati se ayth thn periptwsh an skefteis pws sto Everquest paizoun 
> kapou miso ekatommyrio atoma antilamvanesai ti kostos exei se 
> resources gia na sth6ei se free ekdosh vasismenh se linux.

Αντιλαμβάνομαι ότι το κόστος είναι από τεράστιο έως μηδενικό. Και 
επεξηγούμαι:
Αν επιχειρήσεις να στήσεις τα πάντα σε επικεντρωμένη διάταξη, με 
στιβαρές προϋποθέσεις ποιότητας παρεχόμενης υπηρεσίας, μιλάς για 
τεράστια κόστη.
Αν αντί γι' αυτό ακολουθήσεις μια distributed λογική, όλα γίνονται πιο 
απλά. Το ATLAS (το πρωτόκολλο client/server/interserver του WF project) 
επιτρέπει την υλοποίηση εξαιρετικά ευέλικτη όπως μπορείς να δεις στο 
http://www.worldforge.org/dev/eng/protocols - όποιος γουστάρει (ΟΚ, 
*σχεδόν* όποιος γουστάρει!) σηκώνει ένα σερβέρι και το "ρίχνει" πάνω σε 
ένα από τα διαθέσιμα δίκτυα. Οι server lists ενημερώνονται (ενδεχομένως 
με μια λογική αντίστοιχη προς αυτή του BZFlag ή και κάποια πιο "έξυπνη") 
και ο client που πάει να συνδεθεί επιλέγει τον πιο δικτυακά "κοντινό" 
server...

Άραξα αρκετά;

Ας μην κάνουμε το τόσο, ΤΟΟΟΟΟΟΟΣΟ. Δεν υπάρχει λόγος. Δεν υπάρχουν 
αυθεντίες, δεν υπάρχει αδύνατον. Impossible is nothing. Κι ας μη μας 
έφερε χρυσό ο Δήμας. Τα φραγκάκια απο τη διαφήμιση τα πήρε :-)

--
Απόλλων Κουτλίδης




More information about the Linux-greek-users mailing list