Linux games
Apollon Koutlides
apollon at planewalk.net
Thu Oct 7 13:12:47 EEST 2004
Costas Barakitis wrote:
> Gia thn akriveia gia na ftiakseis ena paixnidi SAN to Doom3 6eleis ena
> poso metaksy 3 kai 8 ekatommyriwn mono se development.
Κάτι αντίστοιχο δεν ισχυρίζεται κι η SCO όταν λέει ότι ο Torvalds θα
ήταν αδύνατον να έχει φτιάξει μόνος του το Linux; Αρκετά FS/OS game
projects έχουν όλες τις προδιαγραφές για να εξελιχτούν αρκετά σύντομα σε
εξαιρετικά παιχνίδια, με αρκετό eye-candy και συχνά πολύ καλύτερο
gameplay από τα commercial counterparts τους. Όποιος έχει παίξει nethack
(παραπάνω από 20 φορές, προφανώς, και να έχει περάσει τα Gnomish mines
πάνω από 4 φορές) καταλαβαίνει τι εννοώ περί gameplay...
Ας μην ξεχνάμε ότι το μοντέλο ανάπυξης του OS/FS είναι γεωμετρικό. Όταν
ο Χ developer φτιάξει ένα καλό και αποτελεσματικό API για direct
rendering, ο Ψ developer που θέλει να φτιάξει ένα realtime object
display engine έχει λιγότερη δουλειά να κάνει γιατί ο renderer είναι
έτοιμος, και πάει λέγοντας. Απλά τα παιχνίδια βρίσκονται αδιαμφισβήτητα
σε χαμηλότερο priority ακόμα και από το GUI για αυτούς τους developers...
--
Απόλλων Κουτλίδης
More information about the Linux-greek-users
mailing list