Linux games

Apollon Koutlides apollon at planewalk.net
Thu Oct 7 13:12:47 EEST 2004


Costas Barakitis wrote:

> Gia thn akriveia gia na ftiakseis ena paixnidi SAN to Doom3 6eleis ena
> poso metaksy 3 kai 8 ekatommyriwn mono se development.

Κάτι αντίστοιχο δεν ισχυρίζεται κι η SCO όταν λέει ότι ο Torvalds θα 
ήταν αδύνατον να έχει φτιάξει μόνος του το Linux; Αρκετά FS/OS game 
projects έχουν όλες τις προδιαγραφές για να εξελιχτούν αρκετά σύντομα σε 
εξαιρετικά παιχνίδια, με αρκετό eye-candy και συχνά πολύ καλύτερο 
gameplay από τα commercial counterparts τους. Όποιος έχει παίξει nethack 
(παραπάνω από 20 φορές, προφανώς, και να έχει περάσει τα Gnomish mines 
πάνω από 4 φορές) καταλαβαίνει τι εννοώ περί gameplay...

Ας μην ξεχνάμε ότι το μοντέλο ανάπυξης του OS/FS είναι γεωμετρικό. Όταν 
ο Χ developer φτιάξει ένα καλό και αποτελεσματικό API για direct 
rendering, ο Ψ developer που θέλει να φτιάξει ένα realtime object 
display engine έχει λιγότερη δουλειά να κάνει γιατί ο renderer είναι 
έτοιμος, και πάει λέγοντας. Απλά τα παιχνίδια βρίσκονται αδιαμφισβήτητα 
σε χαμηλότερο priority ακόμα και από το GUI για αυτούς τους developers...

--
Απόλλων Κουτλίδης




More information about the Linux-greek-users mailing list