dvd rip

Tom Diamond thdiaman at inf.uth.gr
Wed Oct 6 14:53:46 EEST 2004

DJ Art wrote:

> 2) DVD::RIP http://www.exit1.org/dvdrip/
> Είναι πολύ advanced, ψήνει και καφέ άμα λάχει (πάντως σίγουρα υποστηρίζει ψήσιμο
> σε δισκάκια ;). Όμως, είναι θάνατος στο να καταφέρεις να το στήσεις (πολλά και
> δύσκολα και μυστήρια dependencies).

Μπρρρρρρρ, κόψε κάτι :-ΡΡΡΡΡΡ Το μόνο που θέλει είναι gtk1[1] και κάποια
perl modules, εκ των οποίων το 99.9999% είναι στο dvd του SuSE. Και για
αυτούς που δεν έχουν SuSE είναι ενός λεπτού υπόθεση από το www.cpan.org

[1] αλήθεια τι θα γίνει ρε με την gtk2 version που είχε υποσχεθεί ο
τυπάς που το γράφει; Μου τη δίνει το gtk1 (το ερώτημα είναι
ρητορικό...δεν περιμένω κανείς να ξέρει...)

--
All work and no play makes Jack a dull boy.