grep question

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Oct 4 12:12:00 EEST 2004

On 2004-10-04 08:46, George Daflidis-Kotsis <gdk at thus.net> wrote:

> To "sto swma tous" kaneis den tou edwse idiaiterh shmasia, etsi?

Πέστα πέστα :-P

Το mutt με `~b "pattern"' που πρότεινες εσύ παίζει μια χαρά κι είναι
απίστευτα γρήγορο[1].  Αρκεί να υπάρχει το mutt βέβαια.  Αν δεν υπάρχει
mutt μπορεί να γίνει το ίδιο και με το Pine[2].

[1] Το δοκίμασα σε mailbox με 10.000 μηνύματα και δεν έκανε πάνω από 1
δευτερόλεπτο να μου βρει ποια μηνύματα έκαναν match με το "koko":

 	~b koko

[2] Στην έκδοση 4.61 που τρέχω εδώ πέρα μπορεί να διαλέξει κανείς τα
μηνύματα που κάνουν match με το κείμενο "koko" πατώντας σε κάποιο
folder index:

 	; T A koko <RETURN>

Ύστερα μπορεί να κάνει "Zoom" στα επιλεγμένα μηνύματα, για να βλέπει
μόνο αυτά, πατώντας απλά Z.