tex word splitting

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Oct 1 14:56:49 EEST 2004

On 2004-10-01 13:21, axel <axelmangr at freemail.gr> wrote:

> O silavismos (hyphenation) ginete mesa se kimeno pou vriskete se cell
> enos pinaka. Den xero an exi diafora. Pados thelo na to disable it se
> olo to kimeno

Το TeX χρησιμοποιεί τον συλλαβισμό για να κάνει κάτι που το θεωρεί ο
Knuth πιο "αισθητικά όμορφο": να διατηρεί τα κενά μεταξύ των λέξεων σε
λογικά επίπεδα -- ούτε πολύ μεγάλα, ούτε πολύ μικρά.

Δε θυμάμαι απέξω αν έχει επιλογή για να ΜΗΝ κάνει καθόλου συλλαβισμό,
αλλά έχω το TeXbook εδώ κοντά.  Θα το ψάξω και θα σου πω σε λίγο.
Αν και βλέπω ότι δε θες μια λύση για TeX αλλά LaTeX.