debian kernel not found

Michalis Macheras ioanmi at otenet.gr
Tue Nov 30 09:38:56 EET 2004

On Tue, 2004-11-30 at 01:26, fs wrote:

> [...]
> δεν το γνωρίζει. Ή αν είναι στο / το ψάχνει στο hda1 και γίνεται το ίδιο.
> Αν δεν κάνω λάθος το debian χρησιμοποιεί το /boot αν και δεν γνωρίζω αν
> αυτό αλλάζει.
>
> Επίσης πρόσεξε εάν δεν κάνεις σε κάθε νέο boot mount το /boot και
> εγκατέστησες το image, initrd και system.map στην ουσία στο partition του
> /. (αυτό τουλάχιστον κάνω εγώ για "υποτιθέμενη ασφάλεια" και κάθε φορά που
> εγκαθιστώ kernel κάνω mount το /boot χειροκίνητα).
>
> Στη θέση σου θα έβρισκα ένα boot disk και απλά θα έμπαινα στο σύστημα να
> διορθώσω το πρόβλημα όποιο τελικά και αν είναι.
Το συγκεκριμένο πρόβλημα μου έχει παρουσιαστεί σε δυο διαφορετικές
εγκαταστάσεις του debian sarge. Τουλάχιστον στην περίπτωσή μου δεν είχε
ολοκληρωθεί η εγκατάσταση των kernel-image-xxx με αποτέλεσμα να μην
βρίσκ initrd κατά το boot.
Η λύση: μπήκα με παλιότερο πυρήνα και απλά ολοκλήρωσα την εγκατάσταση
δίνοντας apt-get install kernel-image-xxx (όπου xxx προφανώς η έκδοση
πυρήνα-πακέτου πχ. kernel-image-2.6.8-386-1).

--
Michalis Macheras <ioanmi at otenet.gr>