debian kernel not found

Παναγιώτης Κρανιδιώτης kranidiotis at vatica.org
Tue Nov 30 09:04:58 EET 2004

Το πρόβλημα που περιγράφει ο Γιώργος το έχω αντιμετωπίσει και εγώ σε
εγκαταστάσεις του Debian Sarge. Έχω καταλήξει ότι μάλλον κάποιο bug
υπάρχει και δεν είναι λάθος κάποιας ρύθμισης.
Συμπτώματα:
- bootαρει ένας μόνο εκ των αρχικών πυρήνων που πας να εγκαταστήσεις.
- μετά την εγκατάσταση αν θές να εγκαταστήσεις άλλο πυρήνα δεν παίζει
- Compiled πυρήνας, ακόμα και ίδιας έκδοσης με αυτόν που τρέχει, δεν
παίζει. Ακόμα και το ίδιο config να βάλεις με αυτό του πυρήνα που τρέχει
και να το μεταγλωτίσεις δεν παίζει.
- Σε όλα τα παραπάνω να τονίσω ακόμα και bootαρεις χειροκίνητα τον grub
δηλώνοντας root partition κλπ. Πάλι δεν παίζει. Τα ίδια νομίζω γίνονται
και με το lilo.
- Άσχετο αλλά ίσως σχετικό. Κάποια dvd rom players αρνούνται πεισματικά να
παίξουν. Παρουσιάζουν διάφορα τρελά. Να αναγνωρίζουν το DVD στην
εγκατάσταση και όταν ξεκινάει ττο σύστημα και πας να βάλεις τα πακέτα να
μην το βρίσκουν  (αλλάζεις χειροκίνητα τα devices και ενημερώνεις fstab),
άλλα κολλάνε στην εγκατάσταση και άλλα πολλά.

Συμπέρασμα:
Το Sarge είναι ακόμα testing για να το εγκαταστήσεις on scrach σε pc.
--
Παναγιώτης Κρανιδιώτης
www.vatica.org