Multiple Network Interfaces

V13 v13 at priest.com
Tue Nov 30 00:03:22 EET 2004

On Sunday 28 November 2004 00:34, Dimitris Moraitis wrote:
> Καλησπέρα,
>
> έχω ένα μηχάνημα που έχει δύο network interfaces (eth0 & eth1) που
> φυσικά αντιστοιχούν σε δύο διαφορετικές κάρτες ethernet οι οποίες όμως
> συνδέονται στο ίδιο hub. Αυτό που θέλω είναι να τους αντιστοιχήσω
> διαφορετικές IP διευθύνσεις μέσα στο ίδιο υποδίκτυο και για κάποιες
> υπηρεσίες να χρησιμοποιείται το eth0 interface, ενώ για κάποιες άλλες το
> eth1.

Ayto poy thes exei 2 diaforetikes ptyxes:

a) Na trexeis diafora progammata soy se diaforetikes IP. Ayto shmainei oti h
eiserxomeni kinisi tha erxetai apo to antistoixo interface, alla h
ekserxomenh tha feygei apo ena apo ta 2.

b) Na stelneis tin kinisi toy mixanimatos soy apo 2 diaforetika interfaces kai
proeretika na xrhsimopoiei thn IP toy kathe interface.

  Oson afora to proto, to mono poy exeis na kaneis einai na peiseis to kathe
programma ksexorista na kanei bind stin katallilh dieythinsh kai oxi stin
0.0.0.0. An to kaneis ayto tote h eiserxomeni kinisi tha erxetai apo to
antistoixo interface kai pros ekeini tin IP

  To deytero einai ligo poio polyploko kai gia na to lyseis tha prepei na
diabazeis ligo prosektika to LARTC howto, to opoio tha breis sto
www.lartc.org. An to katafereis ayto tha exeis kai ta pleonektimata tis
protis periptosis xoris na xreiazetai na peiramatizesai me to kathe programma
ksexorista.

  Synisto na kaneis to 1o mias kai to 2o apaitei na mporeis na perigrapseis
akribos tin kinisi poy thes na pigainei se ena apo ta 2 interfaces (p.x. den
mporeis na peis apla ola ta p2p, xoris idiaitero kopo).

<<V13>>