PCMCIA modem den kalei

Antonios Christofides anthony at itia.ntua.gr
Mon Nov 29 02:35:46 EET 2004

'σπέρα.

Έχω ένα PCMCIA Zoom V.34C+ faxmodem που ο kernel (2.4.18) βλέπει και
το κάνει ttyS2. Το modem αποκρίνεται και σε AT commands:
    ATZ
    OK
    ATQ0 V1 L3 E1 X0 S0=0 &C1 &D2 +FCLASS=0
    OK
    ATDT98962575757
Σ' αυτό το σημείο όμως δεν κάνει τίποτε. Σηκώνει μεν τη γραμμή (το
καταλαβαίνω από το κλακ που ακούω αν έχω σηκωμένο τη ντούπλεξ
συσκευή), αλλά δεν παίρνει τα νούμερα, ενώ αν λείπει το X0 από το init
string λέει "no dial tone" (ενώ έχω dial tone που καταλαβαίνουν τα
μόντεμ). Τι να είναι άραγες; Θα μπορούσε να πταίει το καλώδιο;