mutt and sendmail (smtp)

George Daflidis-Kotsis gdk at thus.net
Sun Nov 28 21:59:25 EET 2004

On Sat, Nov 27, 2004 at 05:17:04AM +0200, Giorgos Keramidas wrote:

> On 2004-11-27 03:57, Steve Stavropoulos <steve at math.upatras.gr> wrote:
> > Gia na exeis kai sto gmail ta mail pou stelneis (pou pisteyw ayth
> > einai h ousia, akoma kai an den to eipes...) baze bcc se ka8e mail sou
> > to gmail account (odhgies gia na to kaneis aytomata se mutt, den exw)
> > kai ena filtro sto gmail wste na xeirizete katallhla ayta ta mail.
>
> send-hook  '~t .' my_hdr Bcc: keramida at ceid.upatras.gr (Giorgos Keramidas)

Apla ena

my_hdr Bcc: keramida at ceid.upatras.gr (Giorgos Keramidas)

de 8a arkouse? Sumfwna me to muttrc(5):

              Using  my_hdr, you can define headers which will be added to the
              messages you compose.  unmy_hdr  will  remove  the  given  user-
              defined headers.

--
[george daflidis-kotsis - systems admin,web/e-commerce - gdk at thus.net]