Multiple Network Interfaces

Aristotelis arisg at hellug.gr
Sun Nov 28 03:32:35 EET 2004

On 2004-11-28, Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr> wrote:
>> Μπορεί κανείς να φανταστεί τι ακριβώς παίζεται?
>
> Ναι...

   Na synexisw kai egw ligaki thn mantikh toy k. Keramida. :)

Ayto poy fantazomai einai oti les pws otan pas na milhseis se mhxanhmata
ektos toy net soy , soy pernaei olo apo thn 1 karta. Ayto ofeiletai
sto oti exeis 1 default gw poy einai sto interface eth0, ara ta paketa
ta stelnei ola apo ekei kai to eth1 to ftynei katamoytra. Ayth einai
mia ikasia .. kane ayt poy proteinei o Giwrgos kai tha yparxei pio sigoyrh
apanthsh. An ta paketa ta stelneis sto eswteriko soy network, tote
des pali thn apanthsh toy Giwrgoy, an kai den kserw an to linux kanei
me kanena option kanena periergo load balancing. (Alla kai ekei moy
fainetai pws thelei 2 default routes, kai logika pali 2 subnets).

> Δείξε μου την έξοδο της `netstat -rn' και της `ifconfig -a' για να σου
> πω ακριβώς τι παίζει, με συγκεκριμένα νούμερα.
>
>> Πως θα μπορέσω να πείσω το linuxάκι, να καταδεχτεί να χρησιμοποιήσει
>> και την δεύτερη κάρτα δικτύου?

   Edw tha paw ena bhma pio pera. Ti ennoeis na xrhsimopoihsei thn
deyterh karta?? Ektos apo to profanes bale thn se eallo subnet, mporeis
na mas perigrapseis ti thes na kaneis?? Mhpws thes na milaei kai me
tis 2 kartes taytoxrona wste na "diplasiaseis" thn taxythta?? AN
nai tote ayto poy kaneis einai lathos. Psakse gia (an den kanw lathos
to onoma) interface bonding (nomizw pali oti h cisco to leei etherchannel)
kai ayto prepei na yposthrizetai kai apo to switch.

   Aristotelis