compiling kernel

fs admin at www0.org
Sun Nov 28 01:47:12 EET 2004

On Sun, 28 Nov 2004 01:10:37 +0200, MichalisZ wrote:

> Tha ithela kapoia voitheia gia arxi gia to pws tha kanw compile ton kernel?
> Kapoies antoles i kapoio site.
>
> Thnx.

Επειδή κρίνοντας από τα προηγούμενα post σου, είσαι πολύ αρχάριος, είσαι
σίγουρος ότι πρέπει να κάνεις compile το kernel; Το λέω γιατί έφαγα "τα
νιάτα" μου στo linux κάνοντας κουτσουρεμένα linux kernel complilations
προσπαθώντας κάθε φορά να βρω τη "χρυσή συνταγή" και το μόνο που μαθαίνεις
είναι ότι η χρυσή συνταγή αλλάζει ανάλογα με τον καιρό. Θα μπορούσα
κάλλιστα να καταναλώσω εκείνον τον χρόνο μαθαίνοντας κάτι χρησιμότερο από
το να καταλήξω μετά από χρόνια στην απλή λύση του να έχω μια σοβαρή
διανομή που έχει πολύ όμορφα precompiled kernels.

Στο είπα αυτό μπας και σου γλιτώσω χρόνο που κανονικά θα κατανάλωνες σε
kernel compilations μόνο εάν ήσουν προγραμματιστής του kernel ή των
modules του[1].

Οπότε προτείνω να κάνεις την χάρη στον εαυτό σου και να βρεις μια σοβαρή
διανομή με σωστά precompiled kernels που θα σε γλιτώσει από όλον αυτόν τον
χρόνο που κανονικά θα κατανάλωνες απαραίτητα και λογικά μόνο εάν ήσουν
προγραμματιστής του kernel ή των modules του.

-fs

[1]. Κάποια πράγματα που οι "purists" της "kernelcompilomarmangas" δεν
λαμβάνουν υπόψιν:

- Οι σωστές διανομές έχουν προσέξει το υπόλοιπο software να λειτουργεί
αρμονικά με τα kernels που πακετοποιούν.
	- Συνεπώς πιθανόν να περιέχει patches που χωρίς αυτά οι διανομή
	υπολειτουγεί.
	- Συνεπώς "optimisations" στο compile να αποδειχθούν μοιραίες, και
	ξανατέσταρε να δεις αν το κάνεις τώρα σωστά.. και ξανατέσταρε..

- Οι σωστές διανομές - βλέποντάς το από πιο ψηλά - έχουν προσπαθήσει να
εναρμονίσουν kernel, unix core tools, libc, gnu compiler, userland
software και τα compilations καλό είναι να γίνονται μόνο από
προγραμματιστές, μόνο όταν όταν δεν υπάρχει κάποιο πρόγραμμα στη διανομή
και μόνο όταν υπάρχει ένα πρόγραμμα στη διανομή αλλά το compilation
προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα.
	- π.χ. το mplayer δεν το έχω δει σε package που εκμεταλλεύεται σωστά τις
	δυνατότητές του.