Multiple Network Interfaces

Dimitris Moraitis dim_m at users.sourceforge.net
Sun Nov 28 00:34:34 EET 2004

Καλησπέρα,

έχω ένα μηχάνημα που έχει δύο network interfaces (eth0 & eth1) που
φυσικά αντιστοιχούν σε δύο διαφορετικές κάρτες ethernet οι οποίες όμως
συνδέονται στο ίδιο hub. Αυτό που θέλω είναι να τους αντιστοιχήσω
διαφορετικές IP διευθύνσεις μέσα στο ίδιο υποδίκτυο και για κάποιες
υπηρεσίες να χρησιμοποιείται το eth0 interface, ενώ για κάποιες άλλες το
eth1.

To ifconfig μου λέει ότι το configuration που έχω κάνει είναι τζάμι και
ότι η eth0 όντως αντιστοιχεί στην 192.168.0.33, ενώ η eth1 στην
192.168.0.34 (και οι δύο χρησιμοποιούν για broadcast την 192.168.0.255).

Παρόλα αυτά, παρατηρώντας την δικτυακή κίνηση των interfaces (με την
βοήθεια του ksysguardd), προκύπτει ότι, παρότι και οι δύο ip's παίζουν
σωστά, το eth1 μονίμως ξύνεται και όλη η κίνηση περνάει από το eth0. Με
όποια ip και να επικοινωνήσω, το traffic καταγράφεται ολόκληρο στο eth0
και ισούται με το συνολικό άθροισμα της κίνησης στις δύο διευθύνσεις.

Μπορεί κανείς να φανταστεί τι ακριβώς παίζεται? Πως θα μπορέσω να πείσω
το linuxάκι, να καταδεχτεί να χρησιμοποιήσει και την δεύτερη κάρτα
δικτύου? Επίσης, θα ήταν χρήσιμος ένας γρήγορος και σίγουρος τρόπο να
επαληθεύσω ότι η κατανομή της κίνησης είναι όντως αυτή που μου λέει το
ksysguard και δεν παιδεύομαι άδικα.

Cheers